Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ти за кое зачудване питаш при самото полене или после при подаването на газ. Щото моята е чипосана и сутрин на топло пали и стрелката на оборотомера пада на 500 и започва да тресе и това е доста често ако е топло но стане ли 20 градуса и всичко е наред. А след като заработи нормално след второто палени тръгвам давам газ и нямам зачудвания и колебания.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      И при мен при топло време не е постоянно но на 5 паления 1 ще се зачуди.А всичко по колата е ок,нови свещи,сонда,дебитомер и теп.датчик.Колата пали и върви много добре но ме учудва от какво е това зачудване понякога.Мисля че цялата работа прави компа но не мога да разбера точно кое му подава грешна информация.Нека колеги с чипосани коли да споделят при тях как е за да знаем.
      Моята всеки път като изстине иска с газ да я паля и пука в всмукатела,а като беше по топло даже и пушеше черно.Чак от 3-тото палене задържа оборотите.Смятам скоро да се занимая с това,че почна вече да ме дразни.
      Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 07:49.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Ти за кое зачудване питаш при самото полене или после при подаването на газ. Щото моята е чипосана и сутрин на топло пали и стрелката на оборотомера пада на 500 и започва да тресе и това е доста често ако е топло но стане ли 20 градуса и всичко е наред. А след като заработи нормално след второто палени тръгвам давам газ и нямам зачудвания и колебания.
        Ами при самото палене има период от 4-5 секунди през които се зачудва и след това нормализира,а през тези секунди ако и подам газ и пука в колектора.За последните 4 месеца от както съм и сменил всичко само 2 пъти ми е гаснела при студено палене,а сега от както паднаха температурите не се е зачудила изобщо.За мен проблема се крие някаде в двете температури на мотора(тем.датчик) и на въздуха(дебитомера),или на количеството въздух в мотора.Но може и да греша.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
          Ами при самото палене има период от 4-5 секунди през които се зачудва и след това нормализира,а през тези секунди ако и подам газ и пука в колектора.За последните 4 месеца от както съм и сменил всичко само 2 пъти ми е гаснела при студено палене,а сега от както паднаха температурите не се е зачудила изобщо.За мен проблема се крие някаде в двете температури на мотора(тем.датчик) и на въздуха(дебитомера),или на количеството въздух в мотора.Но може и да греша.
          Вярвай сменил съм 3 температурни датчика и имам чувството че с точи който дойде колата магнет марели палеже най леко, но съм пробвал да ги сменям и пак има проблем при паленето, сега съм с оригинален от 60лв и същата работа а и на стъдено всички дават подобни стойности и тези стойности съвпадат с дадените примерно в Аутодатата. За датчика за температурата на въздуха е по второстепенен и сякаш не може да оказва такова голямо влияние. Има причина най вероятно и си мисля че тя е че сместа идва бедна точно в този момент но кое е причината не е ясно все още.
          А и никой от нас не е мерил предполагам налягане на гориво при палене да разбере там какво става с него тогава да не би нащо клапаните в помпата да са проблем. Но и това ще стане някой ден.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            Момчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане, ако запали без проблем насочете вниманието към нея. Все си мисля, че проблема е свързан с цялата система, помпа, бензинови пътища, клапан за налягане, дюзи....,пропуски по маркучи. Имах подобен проблем с Ауди, дюзите не задържаха налягане, като запаля сутрин, ако не дам два три пъти контакт помпата да напълни системата, докато ми докара горивото прекъсваше и тресеше за няколко секунди, смених ги и всичко се оправи. Това се получава при по голям престой във времето на колата без да я запаля .

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Вярвай сменил съм 3 температурни датчика и имам чувството че с точи който дойде колата магнет марели палеже най леко, но съм пробвал да ги сменям и пак има проблем при паленето, сега съм с оригинален от 60лв и същата работа а и на стъдено всички дават подобни стойности и тези стойности съвпадат с дадените примерно в Аутодатата. За датчика за температурата на въздуха е по второстепенен и сякаш не може да оказва такова голямо влияние. Има причина най вероятно и си мисля че тя е че сместа идва бедна точно в този момент но кое е причината не е ясно все още.
              А и никой от нас не е мерил предполагам налягане на гориво при палене да разбере там какво става с него тогава да не би нащо клапаните в помпата да са проблем. Но и това ще стане някой ден.
              Естествено че ти вярвам,но за мен проблема не е точно в датчика,а във информацията.Мислех да сложа допълнително съпротивление на кабела на датчика за да видя какво ще се получи но не ми остана време,пък и сега е късно.Времето захладня.Ако не се лъжа,говоря по памет що то антивирусната ми бастардиса Аутодатата,мисля че там дават стойности на съпротивление само при 20 градуса.По отношение на налягането на бензина,несъм го мерил но няма логика да е от него.Все пак го прави само при топло време и рядко,поне при мен е така на 5-10 паления веднъж.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #37
                Виж това не е лоша идея да се сложи съпротивление но което в последствие да може да се изключва, и това веднага ме навешдана идеята да се сложи иедно друго по голямо което да се вклъчва при загрял двигател за да може узкуствено да се обогати сместа като се излъже компа че е студен двигателя. А за стойностите на съпротивлението при различните градуси ги имам но започват от 20 но сега не са пред мен.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #38
                  Привет,паленето при студен старт е факт при повечето 156,доста е писано по темата,а решенито е май само едно /като изключим купищата пари хвърлени за безполезна подмяна на датчици,дебитомери,сонди/
                  При мен проблема се реши след заредждане на бензин от определени бензиностанции, а именно ЕКО и ПЕТРОЛ!След наливането на друга бензиностанция прекъсването е отново налице!
                  Мързелът, е интерсено нещо,неможеш да спреш да си починеш!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Момчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане,
                    Звучи логично, но ако нещо бърка Екуто и то не получава точното информация от първото подаване на котнакт, и това с бензина е грешно, колкото и да е логично.....ако екуто се стартира приятно чак от 2-3 път, то значи нещо не му подава точната информация в началото......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      ако екуто се стартира приятно чак от 2-3 път, то значи нещо не му подава точната информация в началото......
                      Именно но немога да разбера кое.Днес тъй като беше студено я пробвах няколко пъти през няколко часа и всеки път си палеше без проблем и веднага 1200 оборота.Даже вечерта като си тръгвах от работа беше 6 градуса и при запалването подмина 1200 оборота.Това с информацията за температурата е един от възможните проблеми.Да помислим и за варианта за количеството въздух което постъпва в момента на паленето.И дали дебитомера отчита на секундата от завъртането на стартера,за да може компа да го отчете,за да знае колко бензин да пусне.Мойте проби ще прдължат в неделя щото в събота ще правя стартер(бендикса замина).
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от bluesolei Покажи съобщение
                        Привет,паленето при студен старт е факт при повечето 156,доста е писано по темата,а решенито е май само едно /като изключим купищата пари хвърлени за безполезна подмяна на датчици,дебитомери,сонди/
                        При мен проблема се реши след заредждане на бензин от определени бензиностанции, а именно ЕКО и ПЕТРОЛ!След наливането на друга бензиностанция прекъсването е отново налице!
                        Понякога смяната на бензиностанциата е решение но лятото карах на ОМВ-100 и еко-100 и с двата си парвеше чалуми но ми направи впечетление че с екото го прави всеки ден при студен старт а с Омв не го правеше но като се стопли повече времето започна и с двата да е едно и също.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #42
                          Това с бензина съм го пробвал и аз,но ефект няма.Лятото като беше много топло проблемът си го правеше много често с бензин и от ОМВ и от ЕКО и то само 100 октана.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #43
                            Май и тази тема ще иде в архива при паужините без да има някакво развитие по проблема.Хайде колеги давайте мнения.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #44
                              Колеги търсих горивен филтър за моята каляска и .... няма,възможно ли е?
                              като знам какво гориво има по бензиностанциите представям си кво е в горивната система,тръбички помпа,дюзи и т.н.Дали няма някакви добавки за промиване на горивната система?Това е само едно предложение,но все отнякъде трябва да се започне.Ако има някой който е правил това да изкаже мнение по въпроса.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                Колеги търсих горивен филтър за моята каляска и .... няма,възможно ли е?
                                като знам какво гориво има по бензиностанциите представям си кво е в горивната система,тръбички помпа,дюзи и т.н.Дали няма някакви добавки за промиване на горивната система?Това е само едно предложение,но все отнякъде трябва да се започне.Ако има някой който е правил това да изкаже мнение по въпроса.



                                Имаш някакъв при бензиновата помпа в резервоара.А добавки има много но едвали ще ти помогмат специално за студеното палене.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X