Ти за кое зачудване питаш при самото полене или после при подаването на газ. Щото моята е чипосана и сутрин на топло пали и стрелката на оборотомера пада на 500 и започва да тресе и това е доста често ако е топло но стане ли 20 градуса и всичко е наред. А след като заработи нормално след второто палени тръгвам давам газ и нямам зачудвания и колебания.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене сутрин алфа 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеИ при мен при топло време не е постоянно но на 5 паления 1 ще се зачуди.А всичко по колата е ок,нови свещи,сонда,дебитомер и теп.датчик.Колата пали и върви много добре но ме учудва от какво е това зачудване понякога.Мисля че цялата работа прави компа но не мога да разбера точно кое му подава грешна информация.Нека колеги с чипосани коли да споделят при тях как е за да знаем.Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 07:49.
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеТи за кое зачудване питаш при самото полене или после при подаването на газ. Щото моята е чипосана и сутрин на топло пали и стрелката на оборотомера пада на 500 и започва да тресе и това е доста често ако е топло но стане ли 20 градуса и всичко е наред. А след като заработи нормално след второто палени тръгвам давам газ и нямам зачудвания и колебания.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеАми при самото палене има период от 4-5 секунди през които се зачудва и след това нормализира,а през тези секунди ако и подам газ и пука в колектора.За последните 4 месеца от както съм и сменил всичко само 2 пъти ми е гаснела при студено палене,а сега от както паднаха температурите не се е зачудила изобщо.За мен проблема се крие някаде в двете температури на мотора(тем.датчик) и на въздуха(дебитомера),или на количеството въздух в мотора.Но може и да греша.
А и никой от нас не е мерил предполагам налягане на гориво при палене да разбере там какво става с него тогава да не би нащо клапаните в помпата да са проблем. Но и това ще стане някой ден.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Момчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане, ако запали без проблем насочете вниманието към нея. Все си мисля, че проблема е свързан с цялата система, помпа, бензинови пътища, клапан за налягане, дюзи....,пропуски по маркучи. Имах подобен проблем с Ауди, дюзите не задържаха налягане, като запаля сутрин, ако не дам два три пъти контакт помпата да напълни системата, докато ми докара горивото прекъсваше и тресеше за няколко секунди, смених ги и всичко се оправи. Това се получава при по голям престой във времето на колата без да я запаля .
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеВярвай сменил съм 3 температурни датчика и имам чувството че с точи който дойде колата магнет марели палеже най леко, но съм пробвал да ги сменям и пак има проблем при паленето, сега съм с оригинален от 60лв и същата работа а и на стъдено всички дават подобни стойности и тези стойности съвпадат с дадените примерно в Аутодатата. За датчика за температурата на въздуха е по второстепенен и сякаш не може да оказва такова голямо влияние. Има причина най вероятно и си мисля че тя е че сместа идва бедна точно в този момент но кое е причината не е ясно все още.
А и никой от нас не е мерил предполагам налягане на гориво при палене да разбере там какво става с него тогава да не би нащо клапаните в помпата да са проблем. Но и това ще стане някой ден.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Виж това не е лоша идея да се сложи съпротивление но което в последствие да може да се изключва, и това веднага ме навешдана идеята да се сложи иедно друго по голямо което да се вклъчва при загрял двигател за да може узкуствено да се обогати сместа като се излъже компа че е студен двигателя. А за стойностите на съпротивлението при различните градуси ги имам но започват от 20 но сега не са пред мен.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Привет,паленето при студен старт е факт при повечето 156,доста е писано по темата,а решенито е май само едно /като изключим купищата пари хвърлени за безполезна подмяна на датчици,дебитомери,сонди/
При мен проблема се реши след заредждане на бензин от определени бензиностанции, а именно ЕКО и ПЕТРОЛ!След наливането на друга бензиностанция прекъсването е отново налице!Мързелът, е интерсено нещо,неможеш да спреш да си починеш!
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеМомчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане,"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеако екуто се стартира приятно чак от 2-3 път, то значи нещо не му подава точната информация в началото......Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от bluesolei Покажи съобщениеПривет,паленето при студен старт е факт при повечето 156,доста е писано по темата,а решенито е май само едно /като изключим купищата пари хвърлени за безполезна подмяна на датчици,дебитомери,сонди/
При мен проблема се реши след заредждане на бензин от определени бензиностанции, а именно ЕКО и ПЕТРОЛ!След наливането на друга бензиностанция прекъсването е отново налице!156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Колеги търсих горивен филтър за моята каляска и .... няма,възможно ли е?
като знам какво гориво има по бензиностанциите представям си кво е в горивната система,тръбички помпа,дюзи и т.н.Дали няма някакви добавки за промиване на горивната система?Това е само едно предложение,но все отнякъде трябва да се започне.Ако има някой който е правил това да изкаже мнение по въпроса.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКолеги търсих горивен филтър за моята каляска и .... няма,възможно ли е?
като знам какво гориво има по бензиностанциите представям си кво е в горивната система,тръбички помпа,дюзи и т.н.Дали няма някакви добавки за промиване на горивната система?Това е само едно предложение,но все отнякъде трябва да се започне.Ако има някой който е правил това да изкаже мнение по въпроса.
Имаш някакъв при бензиновата помпа в резервоара.А добавки има много но едвали ще ти помогмат специално за студеното палене.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
Comment